آموزش سریالی HTTP
شناسه پست: 3838
بازدید: 1233

دانستن اصول اولیه مهم است. بسیاری از اطلاعات رد و بدل شده در اینترنت از طریق HTTP انجام می شود. بنابراین آیا بدیهی نیست که اگر می‌خواهید برنامه‌های وب عالی بسازید، بهتر باشد درک کنید که در پشت صحنه چه اتفاقی می‌افتد؟

در این مجموعه، شما از ابتدایی‌ترین چیزها مانند نحوه ظاهر پیام‌های HTTP گرفته تا مفاهیم پیچیده‌تر مانند احراز هویت Digest و HTTPS/SSL را خواهید آموخت. این به شما بینش عمیق تری نسبت به دنیای ارتباطات اینترنتی می دهد و به شما کمک می کند تا برنامه های کاربردی وب قوی تری بسازید.

این مجموعه حاوی اطلاعات زیادی است، اما هر ذره از آن به اندازه دیگری مهم است.

برای راحتی شما (و همچنین ما) یک فصل اضافی به نام «مرجع HTTP» اضافه کردیم که حاوی یک برگه تقلب از هر مفهوم HTTP است که به به خاطر سپردن آنها سخت است، مانند کدهای status، هدرهای HTTP، انواع MIME و متدهای HTTP request.

این مجموعه از قسمت های زیر تشکیل شده است:

بریم که شروع کنیم.

نویسنده

امید عباسی
من امید عباسی هستم. سالهاست که در زمینه برنامه نویسی با تکنولوژی دات نت فعالیت میکنم و عاشق این هستم که تجربیات و دانش خودم را در این زمینه با دیگران به اشتراک بزارم. خیلی دوست دارم که نظر و انتقاد خودتون رو در مورد این نوشته برای من بنویسید تا بتونم در آینده، مطالب بهتر و ارزشمندتری را برای شما فراهم کنم. در صورت داشتن هرگونه سوال هم در قسمت دیدگاه ها میتونید با بنده در ارتباط باشید