آموزش گام به گام Angular
شناسه پست: 4046
بازدید: 897

به آموزش گام به گام Angular خوش آمدید. در این آموزش گام به گام، ما قصد داریم با استفاده از یک مثال مفصل، نحوه استفاده از Angular برای ایجاد یک برنامه کلاینت کاملاً کاربردی که از ASP.NET Core Web API به عنوان قسمت سمت سرور پروژه استفاده می‌کند را به شما نشان دهیم.

قسمت NET Core Web API.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه قسمت سرور این آموزش گام به گام را با استفاده از ASP.NET Core Web API ایجاد کنید، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

در این راهنما قرار است چه کاری انجام دهیم؟

با آموزش Angular، می‌خواهیم به قسمت سمت کلاینت اپلیکیشن خود بپردازیم. خواهید دید که استفاده از Angular برای به کار گیری REST API که در سمت سرور با Web API ایجاد کرده ایم چقدر آسان است. در حالی که ما از طریق این آموزش Angular پیش می رویم، با module ها، service ها، component ها و بسیاری از ویژگی های دیگر Angular آشنا می شویم.

ما قصد داریم service های reusable ایجاد کرده و از برخی کتابخانه های third-party برای تکمیل قسمت client برنامه استفاده کنیم.

ابزار پیش نیاز

  • Node.js که یک پیش نیاز برای Angular است
  • Visual Studio Code یا هر ویرایشگر دیگری که دوست دارید

دانش پیش نیاز

  • درک مقدماتی از جاوا اسکریپت
  • آشنا با HTML و CSS

این آموزش به چند قسمت تقسیم میشود

نویسنده

امید عباسی
من امید عباسی هستم. سالهاست که در زمینه برنامه نویسی با تکنولوژی دات نت فعالیت میکنم و عاشق این هستم که تجربیات و دانش خودم را در این زمینه با دیگران به اشتراک بزارم. خیلی دوست دارم که نظر و انتقاد خودتون رو در مورد این نوشته برای من بنویسید تا بتونم در آینده، مطالب بهتر و ارزشمندتری را برای شما فراهم کنم. در صورت داشتن هرگونه سوال هم در قسمت دیدگاه ها میتونید با بنده در ارتباط باشید