آموزش React
شناسه پست: 3632
بازدید: 1283

به سری آموزش سریالی React خوش آمدید. در مجموعه بلاگهای این سری آموزشی، ما قصد داریم یک مثال مفصل از نحوه استفاده از React برای ایجاد یک اپلیکیشن client کاملاً کاربردی که از NET Core 2.0 Web API server. استفاده می کند را مرور کنیم.

قسمت NET Core Web API.

اگر میخواهید نحوه ایجاد قسمت server این سری از آموزش را با استفاده از NET Core 2.0 Web API یاد بگیرید، میتوانید این کار را با مراجعه به این صفحه انجام دهید: Net Core 3.1 Web API.

در این راهنما چه چیزی را قرار است یاد بگیریم؟

بعد از قسمت server، قصد داریم به سراغ client-side برویم. شما در این قسمت خواهید دید که استفاده از React برای به کار گیری REST API که ما در سمت server با Web API ایجاد کرده بودیم چقدر ساده میباشد. شما همچنین با classe ها، state ها، component ها (stateful و stateless) و خیلی ویژگیهای دیگر در React آشنا خواهید شد. ما همچنین قصد داریم از Redux و تعدادی از کتابخانه های third-party برای تکمیل قسمت client اپلیکیشن خود استفاده کنیم.

پیشنیازها

  • Node.js با ورژن npm 5.6.0 یا بالاتر (بستگی به زمانی دارد که در حال خواندن این مطلب هستید)
  • Visual Studio Code یا هر ادیتور دیگری که خودتان تمایل دارید

دانش پیش زمینه:

  • دانش پایه جاوا اسکریپت
  • آشنا با HTML و CSS

این آموزش به چند قسمت تقسیم شده است

نویسنده

امید عباسی
من امید عباسی هستم. سالهاست که در زمینه برنامه نویسی با تکنولوژی دات نت فعالیت میکنم و عاشق این هستم که تجربیات و دانش خودم را در این زمینه با دیگران به اشتراک بزارم. خیلی دوست دارم که نظر و انتقاد خودتون رو در مورد این نوشته برای من بنویسید تا بتونم در آینده، مطالب بهتر و ارزشمندتری را برای شما فراهم کنم. در صورت داشتن هرگونه سوال هم در قسمت دیدگاه ها میتونید با بنده در ارتباط باشید